Ha azon gondolkozol,
hogy filmet készítettsz, akkor tölts el néhány percet azzal, hogy megnézed az eddig elkészült filmeket!
Egy reklámfilm még mindig nagyon hatékony eszköz, ha szeretnéd megszólítani, vagy fogalmazzunk úgy, hogy „megérinteni” azokat az embereket, akikre leendő vevőként, vagy partnerként tekintesz.
Legyen egy üzeneted!
Mi az amit a szolgáltatásod, vagy a terméked adni fog annak, aki megvásárolja?
Milyen érzelmekre szeretnél hatni? A kíváncsiság, az öröm, a félelem? Megannyi módon be lehet mutatni a terméked, vagy a szolgáltatásodat, de hidd lesz olyan kommunikációs irány, ami működik és eredményes és épp úgy mellé is lehet nyúlni!
Gondolkozzunk közösen! Ha ezeket a gondolatokat elolvastad, akkor bizonyára azt is el tudod dönteni, hogy tud-e azonosulni ezzel a stratégiával. Mi ezt kínáljuk és hiszünk is benne!